Bitter på livet..

Ja,, jag blev till slut bitter på livet... Vill inte vara ensam..har inte valt att vara ensam. Blir avundsjuk på folk i min omgivning som planerar saker..tex..rusta huset..ut och resa..etc, etc.. Vem har jag att planera med?.. Här går allt ut på att jag ska hålla mig undan för att slippa få skäll för allt..när kaffet är slut, när det snöar..när han får punka på cykeln.. Sitter fast här i skiten ..får ingen hjälp.. Jag är för ung för att ha det så här.. Tänk om jag kunde varna alla unga tjejer som väljer äldre män..så här kan det bli... Kommer att flytta härifrån och bli ensam på riktigt..det är nog bättre..vem som då tar ansvar...ja, det vet inte jag.. Ett liv och det blev skit.. :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0