Mycket som händer nu...

Det kanske inte direkt händer mej så mycket, men min familj och omgivning.
Hotellet där Lisa och Cornel jobbar går en oviss framtid till mötes....!!
Tycker väl lite synd om mej själv, om jag inte kan åka dit fler gånger..det är verkligen mitt smultronställe...
Vad händer med Lisa och Cornel??
Tänk vad glad jag skulle bli om dom kunde flytta till Sverige..
men det går inte..och då blir ju alla som inte tycker om invandrare glada...inte en "taliban" till....
Sen är ju mina tankar hos Malin och Johan som kämpar så..ni är så duktiga!!
John såklart...inget jobb..vet inte hur det ska gå??!!
Solen i mitt liv är ju Elis...men han bor ju så långt bort!!!
Det är så det är, här och nu!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack...

2012-10-31 @ 21:56:07
Postat av: Elis

Jaa, det är trist att vi bor så långt från varandra... Men du får komma hit när du vill och leka med mig!

2012-11-01 @ 16:58:32
URL: http://hannet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0