Det börjar ordna till sej...

John har kommit igån med sin stämpling, det är ju skönt.
Han har även sökt massor av jobb, bl.a på färjan mellan Stockholm- Tallin!!!??..
Men nu har jag hittat ett på Elite Hotell i Västerås...dom söker en kock,, det vore ju nåt..
Nu är han hos Bästa Dempa och kollar fotboll...
Var till Citygross idag, direkt efter jobbet. Där träffade vi Christina och Matilda,
det var det bästa i den affären. Citygross är en dyr affär..
Nu gäller det att snåla fram till resan till Ardanaiseig...
Som jag och Birgitta längtar...ska bli så skönt.
Scottish coffe hoppas jag vi får varsin på hotellet, som välkomst drink..det brukar jag få.

Kommentarer
Postat av: hanna

han har fortfarande inte hört ett pip från Kolmården? Konstigt ju! Han får ringa och kolla läget ...

2012-03-30 @ 16:54:54
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: Puff

Han har gett upp Kolmården...

2012-03-30 @ 17:20:52
Postat av: Lillstrumpa

Haha, det kanske vi kan ordna at er, om ni ar snalla! :)

2012-03-30 @ 18:36:40
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Puff

Vi är alltid snälla!!!

2012-03-30 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0