Räknar ner...

Nu är det  arbetsdagar kvar....
Alltid tufft när man kommer så nära.
Idag kommer Birgitta, vi ska skriva ut hennes boardingcard och prata packning.
Kommer inte ihåg hur mycket vätska man fick ha med sej, packat i små plastpåsar??
Sen är jag ledig i morgon, då ska vi väl fixa allt åt John inför provjobbet på torsdag.
Då tänkte jag även hinna med en lufsrunda på banan, det blir dåligt med sånt när man jobbar så mycket.
Minusgrader och sol verkar det bli idag.
Jag slutar redan kl 14.00..så det känns ju skönt, förövrigt är jag trött och sliten.

Kommentarer
Postat av: hanna

Man får ha med sig en påse på max en liter. Varje burk/flaska får innehålla 100 ml. Alltså, tio brukar/flaskor á 100 ml får man ha med sig.

2012-04-09 @ 11:26:02
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puff

Bra, tack...

2012-04-09 @ 12:01:20
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha, kommer du ihag det den har gangen? Det galler naspray ocksa vet du! ;-)

Bara drygt en vecka kvar!!!!! :)

2012-04-09 @ 13:28:47
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Puff

Är väl så illa tvungen att komma ihåg.

Men mitt nässpray ska dom ge f*n i!!

2012-04-09 @ 14:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0