Orken tryter..

Som jag längtar till Skottland och Barcelona..men jag gör det ändå inte på n¨åt vis.
Det är den här j*vla förkylningen som gör det.
Jag orkar inte, orkar inte nånting...
Piller hit, piller dit, nässpray,,det tar bort lusten för allt, vill bara bli frisk, orkar inte tänka eller palnera nåt.
Jo, en sak har jag bestämt..jag ska till Primark och köpa en ny plånbok på tisdag.
Skulle behöva börja kolla kläder och skor och sånt..men orkar inte.
I morgon ska jag till skolan..sen jobbar jag till måndag kl 14..vi åker sen kl 15...hur ska det bli??
Måste rycka upp mej..men ju äldre man är dessto mer tar feber och sånt på en...
Orka, orka inte, orka, orka inte..ORKA!!!!  
Fan att det ska var så svårt att ta sej härifrån till Skavsta med buss och tåg, ...
Tar Lotta med mej in i garderobens gömmor för se vad som finns..och hur mycket fukt det har varit!!!

Kommentarer
Postat av: Malin T

Tur att de har lite "starkare" medicin i utlandet som kanske kan hjälpa dig.

2011-10-06 @ 15:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0