Lottas förmodade tankar!!!

I slutet av Augusti flyttade det in en person på övervåningen.
Jag kallar honom mystiska mannen, jag är väldigt skeptisk till honom.
Han är lååång, har låångt hår, ofta så har han nånting på huvudet, en typ mössa eller huva..
när han har det då backar jag in under första bästa bord..jag både morrar och viftar på svansen..
MM, kan vi kalla honom..han är mest vaken på nätterna och sover på dagarna..lite skumt!!
På morgonen när matte och jag går upp, rusar jag upp för trappen för att kolla ev rester efter MMs natt..han äter en hel del. Så på det viset får jag frukost 2 ggr, om jag har tur...
Hans skor är stoora..när jag viftar på svansen och dansar runt av glädje i hallen och jag kommer åt dom så dom ramlar ner från skohyllan...då stannar mitt hjärta!! Jag får nog börja dansa i köket!!!
Men jag tror han är ganska snäll..bara han inte var så skrämmande och mystisk...
Torsten fullkomligt ÄLSKAR honom???
När MM kommer ner..då börjar katten jama och kråma sej...MM lyfter upp honom och pratar med snäll röst och klappar honom...
Ska nog försöka bli kompis med MM jag oxå..
(omjagtörs)




Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha! bland det roligaste jag läst på länge! Stackars Lottapotta!

2011-10-07 @ 10:47:48
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puff

Lotta hälsar och tackar...

2011-10-07 @ 10:49:59
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha!! Klockrent!

Det ar inte latt, Lotta att bo med en san otacking!;-)

2011-10-07 @ 21:17:39
URL: http://arda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0