Obstinat

ja, det är väl det jag är...eller motvalls kärring!!
Låt vargen leva, skjut alla jägare som dödar vargens mat..typ, älg, råddjur..om dom fanns kvar i naturen skulle inte vargen äta upp tamdjur.
Måste alla som fyllt 50 år längta efter barn-barn??..
jag gör det inte..och för det anses jag inte vara klok..
Det ultimata är det att skaffa, jobb, hus och barn??!!..Nej..det tycker inte jag..
Riktigt knäpp blir jag i andra människors ögon..när jag säger att jag vill flytta från Sverige...
Till råga på allt..så är jag inte ner till minneslunden och mina föräldrar som ligger där..tillräckligt ofta...
Om jag tänker på dom dagligen och tänder ljus hemma...räknas inte det??!!

Tyvärr..det går inte att ändra på mej..jag är som jag är...
Take it or leave it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0