Dystra tankar....

Är orolig för vad läkaren ska säga om mitt ben...eller egentligen så vet jag nog det..men vill inte veta.
Det är ju artros..början till remautism..det har ju kommit både till händer och fotleder..
Jag har ju alltid skojat om att jag ska flytta till barnen när jag blir gammal..
Så blir det nog...för vem ska annars hjälpa mej??
Hemtjänsten får ju inte göra nåt iaf...
Så gör ett schema nu ungar...
Hanna, ett rum hos er kan jag väl få i nya huset..men gärna på bottenvåningen..har svårt för trappor..
Lisa..jag tar gärna Rose några veckor /år..så länge ni är kvar...
John följer väl med mej kan jag tro...mammas pojke!!
Eller blir det som vi sa på Malins kalas...
Malin får ta hand om sin faster..


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Usch, det later inte bra! Finns det ingen medicin man kan ta som hjalper mot varken?

Ja, Malin far ta hand om sin faster!! Annars kan du flytta in i varat "gym"!! :)

2011-11-24 @ 13:14:33
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: hanna

klart du får ett rum i huset!!

2011-11-24 @ 13:18:57
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puff

För att komma upp dit måste jag ha bär hjälp....

Dave får ta traktorn och tippa in mej genom fönstret..

2011-11-24 @ 13:19:14
Postat av: Malin Tuvesson

du kan väl bo hos pappa (bror din) han har ju också problem och bor utan trappor

2011-11-24 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0