Helt slut...

Jag har alltid älskat mitt jobb och "mina" gummor och gubbar...
men organisationen gillar jag inte.
Det finns inget tak för hur många brukare vi ska ha...
På typ lövåsen har ju varje avdelning ett visst antal...det har inte vi.
Nu bara rasslar det in ny brukare eller så ska dom vi redan har ha mera hjälp...
Men mer personal får vi inte...vi går på knän allhopa..
Det är inte kul att gå till jobbet och inte veta när man kan sluta..blir 2..3..timmar övertid..
Orkar inte mer,,hur ska man få chefen att fatta??!!
Tur att vi har kanonbra sommarvikarier..bara dom inte blir bortskrämda..
Jag förstår mycket väl om dom inte orkar jobba inom vården...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 00:44:31
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0