Händer inget..

När jag jobbar, så jobbar jag då händer det inte så mycket mer.
Därför har jag inte haft nåt att skriva om..
Vi har ju skaffat hund!! En svart cocker spaniel (såklart) Lotta, heter hon.
En riktig mys-pys hund..
Kanske lite i kallaste laget att skaffa hund nu...men man kommer ut.
I morgon ska vi hämta Lisa, på söndag bär det av till Säfsen några dar.
Där är det visst runt - 40...får ladda med spel och böcker.
John har bokat biljett till Skottland , han åker den 28/1..så får vi se hur länge det vara.
Han ville ju så gärna följa med Ella till Indien och bergsklättra, men pengarna räckte inte  till det just nu, hoppas han får ihop så han kan åka till henne senare.
Så är det...


Kommentarer
Postat av: Malin m familj

Vi tänkte komma och fika på lördag eftermiddag. Jag tar med nått gott till oss alla !

2010-01-07 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0