Sista avsnittet

om min nacke. Den är helt slut. En operation skulle gör den stel, men inte säkert att värken försvinner.
Så där står jag nu...bara att gilla läget!! Idag sträckte och masserade hon nacken, så just nu är domningarna bort iaf.
Pratade med M på facket idag, hon ska följa med mej till den där brukaren en morgon.
Men orkar jag bråka mot kommunen själv??
Ingen respons hos arbetsgivaren, ingen respons av jobbarkompisarna, dom tycker det är ok att få både sparkar och slag varje dag. Vet inte om jag pallar..
Sen är det så jättebra att regeringen tar min sjuklön, för blir man utan pengar ...så blir nacken bra, säger Reinfeldt!!! Heja, heja...
Nu är jag uppgiven och bitter....
Sen till råga på allt, så ska min läkare sluta...min kära Sandberg!!
Usch, blä...

Kommentarer
Postat av: bibi

Livet är hårt ibland.

2010-02-11 @ 08:28:45
Postat av: hanna

det är förjävligt! Men varför ska Sandberg sluta?

2010-02-11 @ 11:35:45
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puffin

Hon ska flytta härifrån, vart vet jag inte...

2010-02-11 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0