Vingåker...

Kl..11.30 hämtade vi Hanna så bar det av till Vingåker outlet, där blev det shopping i flera timmar.
Sen var vi både hunriga och törstiga..Då kläckte jag snilleblixten,vi åker till Stellan och golfklubben och äter.
Sagt och gjort...någon mil utanför Katrineholm ligger golfbanan.
restaurangenJättorps Golfrestaurang
Restaurangen serverar dagens luncher
eller från a´la cartelistan i en lugn och
vacker miljö. Välj mellan två dagensalternativ. Salladsbuffé, bröd och kaffe ingår.
Det går bra att bara komma ut och ta en fika också. Vi tar även emot beställningar för sällskap, bussresor och dylikt.
Vi har fullständiga rättigheter.

Vilken jättegod mat,skaldjurslasagne,italienska köttbullar i tomatsås åt jag,,det var så jättegott. Tack kocken Daniel...
Lunchbuffé kostar bara 80 kr...
Har ni inget att göra och är hungriga...åk dit.
Väldigt fin omgivning får man på köpet...
Vilken perfekt dag...
Lyckades inte få ur Hanna nåt om "snällasnubben" så Lisa, fortsätt var nyfiken du mä...
Jag vet vad han heter, och det var ju inget annorlunda... 


En dyr men trevlig dag....

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Later som en trevlig dag!

Vi far val sla det ur henne da om hon vagrar prata!

Kanske det ar en latsaskompis, som Mollgan?!!!!

2009-05-01 @ 20:04:18
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: puffin

Lillstrumpa...naturligtvis är det så..en låtsaskompis,som är fotograf...

2009-05-01 @ 20:20:45
Postat av: hanna

hahaha, låtsaskompis! haha :) Skön dag men jisses vad jag har ont i halsen! Är jag allergisk mot ölen eller skaldjuren, tro?

2009-05-01 @ 21:47:54
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0