Provsvar...

Fick svar idag på proverna...dom var inte bra.
På tok för dåligt blodvärde 123...och för högt värde på blodplättarna...
Måste ringa Dr Sandberg i morgon och fråga vad det innebär ?
Hon skrev att jag måste ta om alla prover igen,,,
När jag googlar på mina blodplättar...så står det att man har en kronisk inflammation i kroppen, troligen.
Det är väl kanske det jag har i magen då...IBS...om man kan få nåt för det, så kanske jag slipper äta Imodium plus...
Som jag gör nu och har gjort länge.
Men jag vet inte om jag pallar alla undersökningar av magen igen...
Jävla skit!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

nämen :( ajdå! Hoppas Dr.Sandberg har nåt bra svar!

2009-06-02 @ 18:24:35
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Oj da, det later ju lite skumt.

Hon maste ju kunna saga na mer om dina blodplattar?

Det enda dom kan ge for IBS ar ju antingen nat for att stoppa diarren eller avslappnande for kramper.

Far se vad hon sager!

2009-06-02 @ 18:59:11
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: puffin

Vet ju inte ens om det är Ibs jag har,,,men mycket tycker jag tyder på det...

Eller så är det inflammationen i nacken som gör det...

2009-06-02 @ 19:02:58
Postat av: Lillstrumpa

Ja, det kan ju vara nacken.

Men din mage ar ju inte som den ska, sa se till att hon kollar upp den ocksa!

2009-06-02 @ 19:41:13
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Anna-sofia

Jag har också för mycket av röda blodplättar & inflammatoriskt mestadels i kroppen..Tycker du skall höra med läkaren vad som skall sättas in för att du ska bli av med inflammationerna som hela tiden uppstår.

2009-06-02 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0