Ledig....

Idag är jag ledig...jippie!!!  Vaknar med feber, huvudvärk och väldans ont i halsen.....
Jävla skit...
Men poolen verkar hålla tätt, efter lagningen(positivttänk).
Tänkte vi skulle ha åkt till Qoutlet i Kungsör idag, men då är inte det öppet på tisdagar...
Tror det får bli en vända på Västerås city...var så länge sen jag var ner på stan...
Det är ju inte solväder iaf...då är det shoppingväder...
Inte kan jag ut och träna heller...
Måste nog tröstshoppa lite..
Vill ha en ny väska (behöver inte)
Vill ha nya tallrikar (behöver inte)
Vill ha nya gardiner (behöver inte)
Jaja...vi får se.
Skor köpte jag igår...så det behöver jag inte köpa idag...
Fast ett par av Gisele Bundchen vore inte fel...

Kommentarer
Postat av: Carin

Hoppas det blev en låda till katterna då :)

2009-06-09 @ 10:02:54
URL: http://bruket.blogg.se/
Postat av: puffin

Haha...nej det blev det inte.Får bli en idag...

2009-06-09 @ 10:09:24
Postat av: Anna-sofia

Du får allt ligga i sängen idag & krya på dig istället för att springa i affärer.. Ta det lugnt Gummsan :-)))

2009-06-09 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0