Sundsvall

Dagen har  tillbringats i Sundsvall.
Första några timmar hos Moster Nea,den enda som finns kvar på mammas sida.
Hon är 88 år, åldern börjar nu ta ut sin rätt, svårta att gå, ser nästan ingenting...
Men hon blev så glad när vi kom, så det känns så bra att ha varit där.
Jag hade min lap top med så vi tittade på kort i den..det tyckte hon var så kul.
Sen går det ju inte att undvika Birsta.....fast , nej jag gillar inte Birsta.Det är för stort.
Hanna!  tänk dej,,,vi var in på Ikea och handlade oxå!!!
I morgon ska det bli sämre väder, så då ska toan målas och fixas till.
Men,men, men..det lutar åt en liten promenad till puben ikväll...hör just nu hur trubaduren värmer upp....

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Kul med tripp till sundsvall!

Klart ni ska pa puben, dom har ju tillomed trubadur!

Det har inte varan pub- forutom nar postisen blir full och sjunger lite ;-)

2009-07-18 @ 20:00:35
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: hanna

Måste vara solsting om du frivilligt går in på ikea utan mig! Kul med Sundsvallstripp, kul att träffa Nea. Ska nog stanna till hos henne när jag far upp...

2009-07-19 @ 12:02:27
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0