Framme

Nu är vi framme vid  stugan...så härligt.
Sitter och kollar på älven som stilla flyter fram,,solen har gått i moln för stunden.
Roger och Britt-Marie var förbi en stund..
Det gick så bra med katterna i bilen,,Gussie pep ett litet tag...
Sixten ligger och kråmar sej i soffan..han är nog stolt över sej själv,,så duktig i bilen.
Det är härligt med semester,, stugan är nog det bästa vi har...stortrivs här.
Ska gå en sväng ner till älvstranden snart...

Jag mår så bra, jag mår så bra, ja riktig bra, det hoppas jag att ni gör med. Tralalalalaaa

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Va harligt! Skont att det gar sa bra med katterna!

Klart Sixten ar stolt, duktig pojke ju ;-)

Njut av lugnet och alven nu!

Halsa Bodin om ni ser dom na mer

2009-07-13 @ 19:04:00
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: hanna

Låter som en helt perfekt semester. Gott att katterna skötte sig och hälsa Bodin :) 29 dar tills jag åker upp!

2009-07-13 @ 19:57:16
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: Malin Tuvesson

Ha en trevlig stund i er stugan...Hur länge stannar ni denna gång ?

2009-07-15 @ 11:08:46
URL: http://tuvesson.blogg.se/
Postat av: Anna-sofia

Hej hej förstår att ni har det härligt i stugan, man mår så bra av lantluft...Fint med älven som rinner strax nedanför Er, får du fiska lax.. Ha det så gott kram kram

2009-07-15 @ 13:18:38
Postat av: Värtan

Låter härligt..passa på att njuta nu,hälsa alla kändisar! Kram =)

2009-07-16 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0