Rädd för mej själv...

har sån energi..känner mej så nöjd på nästan alla vis..
Blir rädd för mej själv!!!
Tror nog att mycket är det för att jag kan jobba igen...visst har jag ont, men det har jag ju alltid mer eller mindre.
Har inte fått svar på röntgen än, hoppas det inte är disckbråck.
Nu ska jag nog göra lite slingor i håret.......bara det inte blir gult igen...hahaha
Om det blir så...får jag väl färgat mörkt igen...
Kul att ha John hemma..
Ifredags åt han och så åt han och så åt han lite till.
Igår..åt han sen åt han ännu mer.
Kl fyra stack han till Jim, kom hem idag kl ett, sen har jag inte sett till han..
Så kul att han är hemma!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Han ar charmig han, min bror :)

Jo, visst far man mer energi av att gora nanting an att bara vara hemma! Kul att det funkar att jobba an sa lange!

2009-12-13 @ 21:53:44
URL: http://arda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0