Kusinen

Tommy ringde mej idag på eftermiddagen.
Dom håller på att röja ur lägenheten efter min moster Dagny och morbror Lasse,
Tommys bror Peter (min kusin det oxå) hade åkt hem till Skåne igen.
Tommy kände sej nog lite sällskapssjuk..så vi åkte dit.
Med följd av att bilen blev full med saker...b.la fotografier..
Tavlor som min morfar har målat..och så fick jag porträtt målningen av moster Dagny, jag har också den målningen av min mamma...
 Dagny    Mamma 

 En tavla från stan med en kärring på..enligt Tommy...morfar har målat den.

Min syster Bibi och kusin Peter...
Peter är Vd för Sjölanders nere i Skåne..en liten höjdare. Men hemma har han inget att säga till om...skvallrade Tommy..där bestämmer Carina allt (frun).            Här är Lasse, Dagny och Tommy Sundström..
Roliga timmar var det, med så tragiska också...
Han är helt underbart rolig min kusin Tommy...hoppas bara vi håller kontakt nu som vi lovat.

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Va kul med tavlor och kort!

2009-04-26 @ 23:21:58
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tavlan med kärringen påminner om den jag har med tornet av domkyrkan på som vi fick när vi gifte oss.

2009-04-27 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0