Mord.....

det var väldigt nära mord på Thulevägen 13 i morse.  Efter en skittuff vecka på jpbbet, så äntligen ledig dag. Sova, sova, säng, säng trodde jag....men då hade ju någon galning ställt klockan på 7.30, gissa vem????? Så jävla arg, så jävla trött, kunde så klart inte somna om....Jävla h-vete till karl!!!
Veckan som har gått har inte varit kul alls. Dels tjafs på jobbet om nya schemat och annat.
Dels obehagliga larm. Med misshandel och polis inblandning. En dam hade ramlat och slagit i huvudet 2 gånger i en köksstol. Har aldrig sett så mycket blod, det var blod överallt, det bara pulserade ur huvudet på henne. Jag ringde 112 och bara vrålade adressen åt dom, sen lämnade jag uppgifterna.
Ett stort tack till ambulansen i Köping....
Jag är helt slut och fortfarande skit förbannad. Ikväll ska jag dra ur kontakten till klockradion.
Inte får jag sitta så mycket vid datorn heller. John har vänt tillbaka dygnet rätt igen, så han sover när man ska....
Nu vet ni lite hur min vecka har varit....
BLÄ!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofia

Vissa veckor kan va ett rent helvete, men det blir nog bättre.. Le & va glad

2008-10-20 @ 12:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0