Bedrövlig

det är vad jag är, enligt Doktor Sandberg, jättekul att höra.....
Har ju alltid ont i nacke och axlar, då brukar jag kunna få tid hos Doktron S, för några bedövningsprutor i nacke och axlar, så blir det lite bättre. Hade tid idag,  när jag kom dit blev Doktor s mer orolig för min svullna hals, så det blev massa prover och ditt och datt...halsen är långt ifrån bra, med det var inga bakterier. Så det ska väl läka av sej självt...
Sen var det dags för besiktnig av nacke och axlar...Då kom orden....   Lena, du är i bedrövligt skick!!! Jag fick iallafall mina 6 sprutor så nu känns det ganska bra, dom gör ju att musklerna slappnar av ett tag.
Så nu är jag sjukskriven 1 vecka först, ska till sjukgymnasten på måndag, och troligen 2 ggr till nästa vecka.
Bara halsen blir bra oxå, så löser sej nog det mesta.....

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Usch da!
Later ju inte na kul alls...
Hon ar ju en stjarna dock varan doktor- "du ar bedrovlig" Skon typ det dar :)

2008-05-29 @ 20:33:13
Postat av: hanna

håller tummarna för att halsen ger sig snart =) Och det finns bara ett botemedel för din onda nacke - byt jobb [lättare sagt än gjort but still...]

2008-05-29 @ 23:25:14
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: puffin

Hon är underbar, min Doktor S, raka rör...
Hanna: Doktor S säger samma sak som du...men nu vet man ju inte vad som händer???

2008-05-30 @ 08:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0