Så är det.

Har haft Hanna och tjejerna här i helgen, synd bara att man jobbade. Det har varit struligt på jobbet i helgen, det är inte alls nåt kul...usch, jag känner mej sliten. Jag är bara ledig 1 dag, så på tisdag är det dags igen....
Men nu på morron har jag varit till Sigge på Hammarhälsan och fått både massage och sträckning och "knäckning" i nacke och bröstrygg... skönt, men det gör ont också, en skön smärta.
Nu ska jag snart åka till Barbro och bli av med håret och nu ska det bli KORTKORT......
Sen är jag lite shopping sugen...får se vad det blir. Man vet ju aldrig vad som händer framöver..man kan ju behöva nåt nytt!!!!
John är på väg tillbaka hem till Kilchrenan, det känns jättebra.
Lisa och Cornel har 1 vecka kvar i Levubu.
För att vara måndag, känns det ganska bra!!! ¤¤¤¤

Kommentarer
Postat av: hanna

bildbevis på kortkorta frillan :)

2008-01-28 @ 11:21:05
URL: http://hannet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0