Motion

Det är nåt projekt på gång på jobbet, en tävling mot sej själv...att förbättra sin kondition och gå ner några kilo..
Vi ska få en stegräknare och den ska vi ha i 6 månader.
Så idag har jag varit på Hammarhälsan och fått min kondition dokumenterad. Efter 6 månader ska vi göra om samma test igen och se vad som hänt...

Motionscykel Master B4105Fick cykla i 6min...b,la.
Jag var medlemåttig i allt.... men jag fick inte gå med mina stavar så ofta som jag gör...6ggr/vecka. Det blir bara stress av det och det är därför jag inte går ner i vikt!!!
Så snabba "stavpromenader" 3 ggr/vecka,,,och vanliga promnader däremellan. Hur ska jag fixa det?? Jag behöver mina stavar och promenader....Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Anna-sofia

Visst verkar det positivt med stegräknare, var också ner idag på motionstest, låg på medel...

2008-08-12 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0