Packad och klar

Nu är jag packad och klar. Väskan väger för mycket, så det blir som vanligt att packa om på Skavsta..Hanna kanske kan ta lite. Det är allt som man ska släpa med åt Lisa som väger....
Men då finns plats i väskan hem, alltså kan jag handla en hel del....
Lite nervös är jag...ska ju åka tåg till Katrineholm från Kolbäck. Hur ska det gå?
Jag är inte van att resa i Sverige.
Tåg i Spanien , Italien och Skottland kan jag klara, men tåg i Sverige...huvva!!!
Kanske bloggar lite under vecka om jag kommer åt en dator, borde väl finns internetcafé nånstans.
Baj!!!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Kul att aka tag i Sverige!!!
Vada, du skulle ju inte ta med nat at mig sa vi ju! Sa skyll inte all din packning pa mig ;)
Ses snart!

2008-04-19 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0