Nu är hon på G igen!!!

Hanna, alltså. Nu letar hon tapeter till vardagsrummet....hmmm.
Kan bara tänka att det är jag som ska gör jobbet sen..... men den här gången ska hon vara med  och lära sej.
Om inte annat kan hon tvätta tapetklister från katterna,,, 
Har nu inte rökt på 3 dar, visst finns suget där, men det går lättare än jag trodde...Grinig?? Är jag alltid!!!! så ingen märker nån skillnad..hahaha
Måste ringa doktorn igen i morron, hostar ännu, men har fått så ont i halsen och feber igen, ska det aldrig ta slut!!!
Regner slår mot fönstret, man kan inte gå ut...så nu blir det ryggläge i soffan.
GRATTIS!!!  Mormors snygga tjejer.

Kommentarer
Postat av: hanna

ja.. vad har man föräldrar till annars? om inte att sätta dom i arbete :-))

2007-09-30 @ 17:50:26
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: puffin

jag jobbar mer än du någonsin kommer att göra!!!

2007-09-30 @ 18:00:56
Postat av: Malin

hej och grattis... nu är det bara körkortet kvar. Vi åker ju snart. Kanske Lisa kan och hinner före dig !!

2007-10-01 @ 13:26:38
Postat av: puffin

Törs inte köra upp....

2007-10-01 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0