Motigt!!!

Nu är ingenting kul.....
Ont i halsen igen, håller på att bli förkyld!!!!!
Nya glasögon som strular.... men kanske det kommer att funka...
Ingen biluthyrar firma i Oban att lämna bilen till som vi tänkte hyra på Prestwick,, vilket betyder att vi måste sova/vänta på Prestwick i många många timmar på natten innan vi kommer in till Glasgow och kan ta bussen till Oban och få tag på en hyrbil, som kostar  3200 istället för 1850....usch vad trött jag blir. Jag åker till Rom och matar katterna istället...det är mycket enklare!!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Sluta gnall. Du vet att du vill komma hit! Annars blir du ju galen!

2007-10-23 @ 19:31:35
Postat av: puffin

Har aldrig sagt att jag inte vill...jag älskar ardanaiseig. men det är svårt och jobbigt att ta sej dit....

2007-10-23 @ 20:11:27
Postat av: hanna

ja, sluta klaga nu. nu är du för negativ.. se till att klara körkortet så kan vi ta en bil från Prestwick och DU får köra tillbaka!! :)

2007-10-23 @ 20:58:31
URL: http://hannet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0