Listan..

 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Blev mormor!!

2. Höll du några av dina nyårslöften? 

Hade inte lovat nåt...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ja, flera, , Andreas,katja.....
4. Dog någon som stod dig nära? 
 
 Ja.

5. Vilka länder besökte du? 
Skottland

6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? 
Nej, tror inte det..mer tid såklart.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
22 september! 

8. Vad var din största framgång 2012? 
Vet inte..om det räknas, så mormor så klart.

9. Största misstaget? 
Att jag lät negativa människor stjäla min energi...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Nej, väldigt lite sånt, tackochlov.

11. Bästa köpet? 
Ny spis...

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat, till mig och katterna.. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Elis......

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? 
??

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
ungefår lika...

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Slöat... 

18. Hur tillbringade du julen? 
Först på jobbet, sen hemma med familjen,,alla utom Lisa.

19. Blev du kär i år? 
Japp..i Elis och lilla Finn...

20. Favoritprogram på TV? 
”Downton Abbey",Morden i Midsumer 

21. Bästa boken du läste i år? 
Kepler, Jo Nesbo... 

22. Största musikaliska upptäckten? 
Ingen, faktiskt. 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Önskade mej inget...
25. Något du önskade dig men inte fick? 
Eftersom jag inte önskade mig något speciellt så, nej. 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 
Kommer inte ihåg.... 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ett nytt jobb... 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Slö, slapp... 

29. Vad fick dig att må bra? 
Familjen..

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Plura...Alltid... 

31. Vem saknade du? 
Dom som inte bor nära mig...

32. Förhoppningar på 2013? 
Träffa Elis så ofta som möjligt..att få resa...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0