Vänster axel

är det nåt allvarligt problem med. Ledkulan ligger inte där den ska och varför kan dom inte svara på. Det blir röntgen på den då , så får vi se vad som händer.
I nacken har kotor c5 och c6 tryckt ihop sej så mycket att nerverna som går ut i armen inte får plats, därför värken och domningarna i armen...ev operation!!   Kul eller hur???
Sjukskriven till 19/11 först...
Men min läkare och sjukgymnast på vårdcentralen är kalasbra.
Nu ska jag ladda för Färna Herrgård i 2 dagar, står faktiskt på mitt läkareintyg att jag ska åka dit. Det är bra för mej att byta miljö!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-sofia

Det är som jag sa, värk kan göra vem som helst tokig. Men man får hanka sig fram så gott det går & hoppas på ett under..

2008-10-29 @ 11:18:17
Postat av: hanna

men herreguuud!

2008-10-29 @ 11:31:18
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: värtan

Inte bra alls..krya på dig nu vännen.

2008-10-29 @ 16:22:28
Postat av: Lillstrumpa

Usch och fy! Hoppas det blir battre av att du tar det lugnt.

Farna herrgard later ju harligt iallafall!

2008-10-29 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0