Trött

är John nuförtiden....han går upp 04.45 och börjar jobba i stan kl 06.00.
Nu sover han redan...så jag får ha datorn för mej själv en stund.


Idag har jag mest träffat  negativa människor, både på jobbet och i jobbet, tar så mycket kraft från mej..huvva!!!
Så i morron undanber jag mej alla negativa människor i min omgivning, håll er borta från mej!!!!


Brorsan med company är just nu i Oban och käkar mat tillsammans med Lisa och Cornel. Säkert så blir det nån whisky oxå....


Nu hoppas vi på fint väder restan av sommaren.

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Inget vidare att ha en massa negativa människor runt omkring sig Bläää för de sura..... Men jag är glad kram..

2008-07-03 @ 10:46:10
Postat av: Lillstrumpa

USch, det later ju trist. Hoppas det blir battre idag!

Vi hade en jattetrevig middag!!! At fisk! Dock blev det ingen whisky da, det blev ol!



Vad fin din sida ar :)

2008-07-03 @ 12:43:05
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: hanna

Jaa, blää för sura griniga människor! De borde buntas ihop och sättas på Krutholmen!

Jaa, snygg sida! Vem har "pimpat" den åt dig?? =)

2008-07-03 @ 17:35:45
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puffin

det har jag gjort själv.....

2008-07-03 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0