Hasse & Maud...

Igårkväll ringde Hasse, min älskade bror. Dom var sugna på en resa i höst..Pratade lite lefkas, lite Skottland, lite England.
Vi åkte dit idag, prata lite mer Lefkas.
Men Maud vill ju gärna gå i små butiker och kolla.
Så det kanske blir några dar i Edinburgh och några dar i Glasgow, ja, jag vet inte....
Men i Edinburgh finns ju roliga butiker, b.la en som bara har julsaker, massor, massor av julsaker...
Och i Glasgow finns ju Primark, ingen liten butik , men iaf.
Letar efter Travellodge i Edinburgh, det på Royal Mile, men hittar det inte...ja, ja, det löser sej.
Hanna!!!  Ska du med???  Vi behöver inte ens en hyrbil då...
Lisa och Cornel kanske kan möta oss i Glasgow....eller bara Lisa , nu när hon har körkort!!!
Det lär bli mer om detta senare.

Kommentarer
Postat av: hanna

så klart jag ska med! trist på Tesco men bara jag kommer till Primark så =) Travellogde ligger inte på Royal Mile, utan samma gata ner som Raggarmuffin!

2008-08-10 @ 19:41:56
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puffin

Vad heter den då????

2008-08-10 @ 19:56:51
Postat av: hanna

tror att det är St Mary Street, nära Holyrood rd.

2008-08-10 @ 20:16:40
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0