Skottland nästa!!

Jag packar i och jag packar ur. Men jag vill ju ha allt med mej...vi får packa om på Skavsta. Finns 3 personer till som kan släpa allt som Fin-Lisa har beställt..
Resväskan väger 16 kg, handbagaget 9 kg.
Men då är inte osten och skagenröran i....
Har iaf fått en flaska fin whisky av Peter Webster, så jag ska nog klara den här vecka oxå...han är så snäll Mr Webster, han förstår mej, han jobbar ju ihop med 2 av ungarna och den 3:dje har han ju träffat ofta. Så mycket whisky går det åt!!!!
Ska bli sanslöst kul iaf.....

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Du maste fa med skagenroran!! Lamna na klader hemma!

2007-11-19 @ 13:16:36
Postat av: puffin

Självklart!!! gör jag så....
men fan ta dej om det inte finns rödtjut i stugan när vi kommer....

2007-11-19 @ 13:27:39
Postat av: Malin

Jag har nästan tom väska så det kommer med grejer till dig Lisa, jag lovar !!!

2007-11-19 @ 13:49:39
Postat av: Lillstrumpa

Rodtjut?? Och kokta agg??

Bara du har baskern pa sa fixar det sig!!!

2007-11-19 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0