Tummen..

Lisas tumme ar ju ett kaptitel for sej. Men hon har ff ont och hon kan inte gora just nagonting...hon kan ju inte anvanda hoger hand alls..
Som tur ar fick dom en tvattmaskin till sin lgh i veckan, sa jag behover inte ner till hotellet och tvatta. Idag ska jag tvatta ett par maskiner igen.
En som gillar tvattmaskin minst lika mycket som mej, ar Milo..nar Cornel hade installerat den , sa satt Milo nedanfor och bara tittade pa den,,, den var sa blank och knapparna bara blankte..
Vidare sa ska jag lagga om Lisa "ackliga"tumme...du kommer att fa en bild Hanna..
Sen maste jag byta kattladorna..
Jag borde hjalpa till pa hotellet med att stryka stolsoverdrag till ett brollop med 50-60 gaster, da inte Lisa kan...
Sen ar det val det vanliga, matlagning och disk...
Puh, stank och ston....skont med semester....
Men det har ar ju iaf inte sant jag gor varje dag, sa lite kul ar det...

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack men nej tack, jag hoppar gärna bilden på tummen utan nagel :-) Jaa, det låter som du har en lugn, skön och avkopplande semester! Så njuuut och krama Milo & Finn från mig :)

2012-09-15 @ 12:43:49
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: Bibi

Härligt med semester!

2012-09-20 @ 12:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0