Varför bryr jag mej???

Kan inte låta bli att bry mej, fast jag har inget som helst med det att göra.
Dalta med stora barn ..12 år och kan inte gå till skolan själv!!!!  Lillasyster är 10 år..och går själv.
Men inga problem..mormor åker 1 km..för stt skjutsa till skolan som ligger 300 m hemifrån.
Hur ska den stackars tjejen kunna stå på egna ben??:: 
Jag har varit tuff mot mina barn..eller jag har inte haft något val..då jag inte har haft bil eller körkort, har inte kunnat sjkutsa hit och dit..dom har fått gå eller cykla.
Men titta på dom idag...självständiga, duktiga..det är minsann inga personer som man skiter på näsan.
Stolt mamma!!!
Nog..

Jag vill oxå ha en sån fin lgh som Susanne och Uffe har...
Ljus och fin..inglasad balkong...
Den ligger så perfekt, på Erikslund...
Nu blev jag riktig avis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0