För gammal...

Synd att jag är för gammal för att plugga,
det är så roligt...
Bara det här lilla som jag läser nu. Demensutbildningen..är så kul.
Fast visst är det svårt.
Jag fattar inte alltid vad läraren förväntar sej..men det är bara att fråga..så löser det sej.
Sen gör jag som Hanna sa åt mej att göra.
Jag "ordbajsar" och det går hem ,,oftast iaf.
Klart det ser bättre ut att lämna in 5 A4 ark,ist för ett..

I morse var jag till sjukgymnasten..det blir ju inte bättre så snabbt.
Men i vissa fall saknar jag tålamod helt..vill bli bra nu..eller iaf bättre.
Bra blir jag ju aldrig.
Ska dit på måndag igen...

Om jag hade råd, skulle jag åka till Skottland och vila upp mej 1 vecka..
Men slantarna är slut nu..så jag får stanna hemma.
Om inte man kan starta en insamling!!!

Väntar på John..vill höra hur han har haft det 1:a dan på jobbet!!!
Hoppas det gick bra..

Ligger ett pkt här i hyllan och väntar på att öppnas..men jag fyller på lördag...
Nyfiken!!! Men jag håller hårt på att vänta.

I morgon ska jag jobba igen..
Ska bli kul, blir rastlös av att gå hemma...
Så är det..Härochnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0