Så irrrrrrr.....

Eller vad man ska säga....
just nu är det mycket sjukdom och elände runt mej, både släkt och vänner är sjuka,,gillar det inte.
Tänker på alla gånger man säger ..det ska jag göra sen..
För vissa kommer aldrig det där sen..
Läste i en tidning om en tjej som hade förverkligat sina drömmar och startat en cafeteria på en grekisk ö. hon tyckte alla skulle göra det!!!:: Ja visst..det var ju hur lätt som helst för henne..hon ärvde pengar, sålde ett förtag och en stor villa i Göteborg??!!!!
Hur ska jag kunna få ihop pengar och förverkliga mina drömmar???
Jag vill så mycket ,,men som alltid så är det pengar det handlar om i slutet..
Blir så irr..på alla som säger Gör det du vill!!!!????
Så om ni vill lämna ett bidrag .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0