Skor....

Packningsproblem.....
1 vecka kvar tills jag åker..
Har börjat tänka på packningen..mest på skor.
Ska jag ta med pumps till kvällarna..eller ska jag ta "träskor"..

Sandaler på dagarna..eller sneakers..f*n vad det är svårt.
Det värsta är att jag har ont i halsen..lite feber och en sjudj*vla huvudvärk..
Men det hinner förhoppningsvis gå över tills den 10.
Jag jobbar 8 dar i rad..innan jag åker..kommer att var en dö sill på flyget...
Syrran åker till Liverpool samma dag som jag..men deras flyg går tidigt på morron och mitt sen på kvällen..
Annars hade jag kunnat åkt med dom till Skavsta..
 Lisa..vad ska du ha???
Kommer vi att ha vingelavstånd hem??

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Jag har ingen aning om vad jag ska packa! Men ta klackskorna du, vi kommer absolut ha vingelavstand! :) Se till att bli frisk nu, man far inte vara sjuk i Barca! ;-)

2011-10-02 @ 21:44:23
URL: http://arda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0