Ledig dag??!!

Min lediga dag ser ut så här::  Promenad med Lotta, 08.15-9.00..
Sen en cykeltur ner på ica och handlade.
Lagar mat, en stek blir det idag, bakar moccarutor...
Renskriver skoluppgiften som ska lämnas in  den här veckan.
Gör ett schema för 12 veckor , from 9/1--1/4..
Surrar med Britt i telefon 30 minuter...
Tvätter en maskin..
Nu ska jag ta en prom med Lotta igen..troligen 3:an...
Sen måste jag få låna "stora" datorn och maila iväg uppgiften , och lägga in schemat i timecare..
Sen vet jag inte så mycket mer..
Blir speedad av pillerna jag tagit , tror jag.
Men när jag har ont och en j*vla huvudvärk..så vill jag ha nåt att göra hela tiden..
Jag skulle nog inte klara av att ligga på soffan en hel dag..
Så var det med det!!


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Jag blir trott bara jag laser det har! Skicka over lite piller kanske?!

2011-11-08 @ 18:25:26
URL: http://arda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0