Blir kvar på Hemtjänsten..

Ja, ett tag till iaf..'
Blev erbjuden ett 2 månaders vik på Lövåsen...tackade nej till det.
Visserligen kanske både min nacke och mina knän skulle må bättre..men..men.
Nu när jag börjat äta nyponkapslarna, så är ju knän så mycket bättre..
Nacken är lika dålig som alltid..jag har upptäckt att jobbarjackan kan jag inte ha..den är på tok för tung.
Men nu har jag så ont i mitt högra pekfinger..då menar jag ONT..
Tänkte nästa söka akut idag...men väntar tills i morgon.
Det är svullet , varmt och ömt. Har haft det inlindat i kompress som var dränkt i alsolsprit..hjälpte inte ett dugg.
Det  är ömmar mest vid nageln..men hela fingret är svullet..kanske en sticka under nageln?? Fast jag ser ingen.
Hör väl av mej hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0