Nästan över nu...

Julen är nästan över nu...jag jobbar ju i morgon..så 2 dar går fort.
Men det var en jättebra julafton....
Fick det jag hade önskat mej.....böcker i massor...finns nog inga bättre presenter.
Vi åt gott och som vanligt för mycket...vi drack gott,, men inte för mycket!!
Spelade Retro..hur kul som helst.
Strax efter midnatt dök jag i säng..
Idag blir det lugnt.
Hanna och Andreas åkte runt 11...då gick jag och gosade ner mej i sängen 1 timme...
För jag var ju ..som vanligt uppe först av alla..runt 8.
Lotta ville ha mat och sin morgonprom...
Så här det här och nu..

Lisa om du har glömt vad Gazze gjorde..så kan jag berätta det igen!!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Va vada? Vad gjorde Gazze? Det har jag inte hort! ;-)

Later som en toppenjul! Och inte for mycket att dricka?! ;-)

2011-12-25 @ 13:24:46
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: puff

John kanske fick lite för mycket....

2011-12-25 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0