Igår..

var det en jävla dag på jobbet.
Jag tycker inte om när jobbarkompisar bestämmer vad jag ska göra eller inte göra.
Är väl gammal nog att bestämma över mej själv...
Sen var det personalmöte på eftermidagen, då fick vi , som vanligt höra hur mycket kommunen går back, att vi måste spara på personal och inte ta in vikarier allt för ofta.
Men mötet drog ut på tiden så alla vi som var där fick 30 minuter övertid...vad kostar det!!??::**Idag är jag ledig..Imorgon jobbar jag kväll. Sen delad tur på cykel hela hegen, känns ju inte så lockande att cykla runt i samhället lördagkväll...när polisen säger att det går omkring en tickande bomb här!!
Idag ska vi  forsätt med att "staketa" in tomten, så hund och katterna kan vara med oss ute.
Igår kväll hade en lite kattunge kommit in på gården, sen sprang den längs med häcken,där det också sitter höns nät, den kom inte ut.
Jag knallde ut och skulle lyfta över den, då la den sej i min famn och började kurra.  Men, nej...jag tog inte in den.
Kanske Andreas vill ha den, jag tror han vill ha en egen katt!!?? Eller inte---'''
Solen skiner..lite kallt i skuggan.
Känner mej ganska pigg, säkert "nya" maten.
Orkar inte gnälla om värk och svullna, domnade armar.
Ha det så gott!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Andreas hälsar 'tack men nej tack' till en katt till. Han har precis sopat upp blommor & blomjord efter Majsans raid i storarumsfönstret ...

2010-05-06 @ 17:18:44
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0