Ledig..

helg har jag, ska bli skönt, känner mej trött och sliten..
I morgon ska vi ut till Maj-lis och Leif i Rocklunda, jag ska försöka hjälpa dom att koppla in en skrivare.
Jag har gjort det förr så det borde gå.
Vi blir bjudna på mat där och våra hundar får leka en stund.
Dom bor på en stor bondgård och har massa olika djur, kossor, tjurar, höns, får.....
Då blir jag så sugen att också bo så där, även om det är opraktiskt.
Sen ska jag försöka slappa resten av helgen.
På måndag börjar jag på vattengympa för att få bukt på mina disckbråck..
Jag vill helst inte operera dom, så jag ska försöka på alla andra vis först.
Den som lever få se.
Lisa och Therese ska ses i Edinburgh i mars...jag blir så avis...
Hanna och Andreas ska till Prag i Maj..jag blir så avis.
Jag vill också åka nånstans...
Och till er som nu tänkte säga...----man kan inte åka och fara när man har djur...
Så jag är den första som gör det...
Ingen annan har haft "djurpigor" och rest...
Vara inte oroliga..jag har redan "djurhjälp" flera gånger om, så vi kan åka om vi vill, när vi vill...
Tack och go natt!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Prag ska bli så kul att se. Verkar vara en underbar stad! Och klart man kan resa om man har djur och snällt folk omkring sig som ställer upp. :)

2010-01-23 @ 11:00:41
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0