Berlin

 Med risk för att bli tjatig..
Men jag gillar verkligen Berlin...
Rent och fint, trevliga människor, god mat och framför allt billigt..
Vi hade en hel kväll, på ett lite dyrare ställe...
Det var en del att dricka, plocka mat att äta..380 euro för 2..nice!!!
Så dit åker jag igen..vi sa det Hanna och jag..det vi inte gör nu, får vi göra nästa gång!!!

Bilder...

På rummet drickande survin...
Hanna har intagit ryggläge...
Rådhuset vid Alexanderplatz
 Gjord helt i trä, en butik med bara fina saker i trä
En sightseeingbåt Spree..
 Vi satt och titta på båtarna vid Spree..underbart
Olympiastadion...mäktigt som 17
När vi kom in visade det sej att det var match...killar 16 år..Frankrike-Tyskland.
25000 på läktaren...helt enormt.
En del köper sprit på flygplatsen...jag köper choklad.
Shopping...
Shorts, 2 par skor åt mej...
Skjorta, t-shirt åt mej.
Skjorta åt Bosse

Kommentarer
Postat av: värtan

ser riktigt nice ut! Kram

2009-05-23 @ 18:09:00
Postat av: hanna

Nejdu, jag hävdar BESTÄMT att vi inte åt för 38oo kronor (38o euro).. 38 euro hamnade notan på!

2009-05-23 @ 18:17:35
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puffin

Helt rätt Hanna!!

2009-05-23 @ 18:54:33
Postat av: Lillstrumpa

Jag tankte val- 380 lat lite val mycket ;-)

Klart att det finns kort pa Hanna som sover, det gor ju hon jamt!!

Mysigt det ser ut vid floden!

2009-05-23 @ 18:58:05
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Anna-sofia

Ser ut som att ni haft en riktigt trevlig resa..

2009-05-25 @ 09:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0