Hahahaha Hanna...

Utresa 
Adult0,01 SEK
lö, mar 07
Flyg FR9703
06:30
08:10
Avgång
Ankomst
Stockholm (Skavsta) (NYO)
Berlin (Schonefeld) (SXF)

Återresa

Återresa 
Adult0,01 SEK
ti, mar 10
Flyg FR9704
08:35
10:20
Avgång
Ankomst
Berlin (Schonefeld) (SXF)
Stockholm (Skavsta) (NYO)

Viktig information


Allt resande sker i överenstämelse med Ryanairs allmänna villkor för baggage- och personbefordran.
Separata avgifter gäller för incheckning på flygplatsen, incheckat baggage (15kg per person, kan ej delas eller läggas ihop), övervikt, sportutrustning, musikinstrument, spädbarnsutrustning etc. Se Ryanairs resevillkor för mer information
Rese datum, tider, rutter och passagerarnamn är ändringsbara mot tillämplig avgift. Se Ryanairs resevillkor för mer information
Alla biljetter ,flygplats skatter/avgifter är ej återbetalningsbara.
För onavända biljetter - den enda återbetalningsbara delen är skatten mot rimlig administrationskostnad

Viktigt!

Jag har läst och godkänt Ryanairs villkor, Webbsida driftsförhållanden, fotolegitimationspolicy och viktig information ovan och jag kommer att underrätta alla övriga passagerare som omfattas av denna bokning om dessa förhållanden.

(Markera rutan för att gå vidare.)

Priser

Utresa (webbpris)
1 Adult@ 0,01 SEK0,01 SEK
Skatter/avgifter uppgifter0,00 SEK
Återresa (webbpris)
1 Adult@ 0,01 SEK0,01 SEK
Skatter/avgifter uppgifter0,00 SEK
 
Total kostnad för flygresan0,02 SEK
Kan jag betala själv......

Kommentarer
Postat av: hanna

Om du envisas med att betala själv så... hehehe =) Säg till när du bokar!!

2009-02-13 @ 12:20:14
URL: http://hannet.blogg.se/
Postat av: puffin

Ska jag boka?? Vilka datum kan du då??

2009-02-13 @ 13:19:54
Postat av: hanna

i mars kan jag 5-8 (om jag tar ledigt den 8:e), 20-22.

7-10 innebär att jag måste ta tre dagar ledig... =(

2009-02-13 @ 13:28:34
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0