Solsken,

vaknar man till idag oxå, solen har varit snäll mot oss ett bra tag nu.
4 dagar att jobba innan det bär av till Nidri..väntar och längtar otroligt mycket nu.
Fräsduon sköter sej riktigt bra!!!
Mina kissar får tillochmed äta!!!!
Nu ska jag in till Forex och växla lite mer pengar,,,vi fick ju ett bihang med oss.
Blindtarmen är oxå ett bihang, finns där, men gör ingen nytta!!! (hahaha)
Försöker tjata på John att ska följa med Lisa hem sen..det verkar som jag lyckas!!!
Ha det så gött alla där ute.
 

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha, sa jag ar en blindtarm?!

Jaja, bara 3 dagar kvar tills semster nu :)

2009-08-13 @ 10:42:23
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Äppa

Ha det så bra på semestern nu & ta det lugnt med Dromedarerna krammelikram..

2009-08-13 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0