Gamla(x) vänner??!!

Igår träffade jag ett par av våra äldsta vänner.
Hon frågade om det var någon utlandsresa på gång??
Jag svarade att Hanna och jag ska till Berlin igen..
Va!! Är du nazist??? Nej, men jag gillar historia, och det finns det gott om där..svarade jag.
Åker man till Tyskland 2 gånger är man nasizt, sa hon.
Sen sa hon... att har det var religon, då tycker jag det vore intressant.
Ja, sa jag...när fan blir gammal blir han religös...
Hennes man skrattde och tittade på mej, sen utbrast han HALLELULJA!!!
Sen skilldes vi åt......
HAHAHA......

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Dom skulle vara roliga men så säger man inte. dålig uppfostran

2009-04-18 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0