Fler än Hanna och jag som gillar Berlin

Kent spelar in ny platta i Berlin

Kent har påbörjat arbetet med en ny platta. Bandet är just hemkomna från några inspelningsveckor i Berlin, skriver sångaren Joakim Berg på bandets hemsida.
"Vi har påbörjat inspelningarna av det som kommer att bli vårt åttonde album. Under två extremt fokuserade veckor har ett stort antal sånger spelats in. Låtarna är skrivna under hela förra året och fram till i början av april. Det är självklart det bästa vi gjort", skriver Kent-sångaren.
Något lanseringsdatum för den nya plattan är inte satt. Om några dagar kommer man återuppta inspelningarna i "Bunkern", bandets egna inspelningsstudio i södra Stockholm.
Bandets senaste platta "Du och jag döden" kom 2005.















'); if (_version < 11) { document.write ('Klick!'); } else { document.write (''); document.write ('\<\!-- --\>'); document.write ('\<\/SCRIPT\>'); document.write ('\<\!-- --\>'); } // -->


Kommentarer
Postat av: Sara

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon.com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)



PS. Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga DS.

2009-04-22 @ 09:38:50
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: hanna

Länge leve KENT!

2009-04-22 @ 11:05:04
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0