Möte för 100 gången

Möte idag igen....alla är så eniga om att jag måste omplaceras.
Utom jag, jag vill bli frisk och jobba igen.  Då tittade dom på mej som jag var ett ufo, sen kom det....jo, det vore väl allra bäst. Muppar!!!  
Tur att Monica är med mej. Annars skulle jag inte palla. Hon ger på dom hela tiden, tänk så många fel arbetsgivaren har gjort i min rehab...Men det går inte att ändra på det nu, tyvärr.
Nästa möte blir med alla som vanligt och så min läkare på vårdcentralen. Eftersom hon bedömmer att jag kan gå tillbaks heltid igen.
Om ni visste hur jobbigt det här är. Man känner sej en brottsling som är på förhör!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man måste vara frisk för att kunna vara sjuk

2008-11-18 @ 14:57:48
URL: http://[email protected]
Postat av: värtan

Kram på dig!

2008-11-18 @ 20:23:42
Postat av: Lillstrumpa

Lat dom inte fa ratt! Se till att dom lyssnar pa dig och doktorn! Om du kan bli battre och borja jobba igen ar val det battre an att hitta ett annat jobb. Men det ar ju lattare for dom att bli av med dig...

Vilka javlar! Hoppas det blir battre snart!

Kram

2008-11-18 @ 20:59:15
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Det är inte lätt att va sjuk i dagens läge, kram på dig

2008-11-19 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0