Fest!!!

Glad midsommar på er alla!!!!
Vi svenska gillar verkligen att fira midsommar, jag tycker det är bästa helgen på hela året.
Hanna ocgh A är på väg till västkusten.
John, Jim och Ella är på väg till Norrköping, där ska dom tapetsera lite åt Sandra, sen ska alla vidare till Vingåker!!!!
För att fira midsommar.
Vi ska till Maj-Lis och Leif i Rocklunda, utanför Köping. Vi blir 8 pers, vi ska ha lite lekar, tipspromenad innan det blir god mat och dryck på loftet. Ska bli så jättekul!!!
Det är  bara Lisa i våran familj som inte firar midsommar. Jag var där en midsommar och skulle lära Skottarna dansa runt midsommarstången och sjunga små grodorna, det gick inte så bra....dom höll på att dö av skratt åt våra traditioner. Janssons frestelse var väl ganska ok, men våran sill och nubbe...nej tack, nubben kallas nu mer raketbränsle hos Lisa...

Ha det så gött!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Glad Midsommar!!!!!

Hoppas ni far en harlig dag! Fira lite at mig oxa:)



Det enda midsommriga vi har ar Regn!!! Far val sjunga lite visor for mig sjalv...

2008-06-20 @ 11:47:55
Postat av: puffin

Har ni äntligen fått regn...

2008-06-20 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0