Härliga Söndag...

Bosse och jag har tillsammans med Hanna och Andreas varit på fadderträff i Köping på katthemmet. Hur härligt som helst, skulle ha kunnat stannat där länge, länge.
Kameran var ju hemma, så klart. Men Hanna tog kort som säkert kommer upp på hennes blogg.
Så är det nån som är kattsugen, så kan jag rekomendera katthemmet, 6 kissar finns inne just nu.
John flyttade upp till Sälen idag,för jobb på Kläppens restaurang under vintern. Blir säkert jättebra. Efter det sa han att han skulle tillbaka till Skottland???!!! Jim oxå....
Önskemål eller löfte...vad vet jag!!!
Har nyss tagit en liten(45min) sväng med mina stavar, det känns riktigt bra.
En väldans bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Bidde det ingen ny kisse da?

Va, vill han till Skottland? Han ar som han ar!!

2008-12-07 @ 20:24:48
URL: http://arda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0