Snöstorm...

Usch, nu är det full snöstorm. Längtar bort... bort ska jag snart.....till SKOTTLAND, men det är ju inte sol och varmt där!!! Men det kanske heller inte snöar så mycket...
Lisa du har ju bott både i Spanien och Grekland...hur kunde du göra så här mot mej!!!!  Vill så gärna träffa er alla där bort... men vädret??? 
Min kompis Maria åket till Kanarieholmarna 2 veckor..  Min kompis Veonica åker till Egypten i 1 vecka ..låter ljuvligt.
Men jag kommer att få det så bra i Kilchrenan med basker, rödvin och vattenfärger.....kanske tänder jag en brasa i öppna spisen om det blir för kallt och blundar och tror jag är i solen!!!!
  "Mitt hus" i Kilchrenan...

Kommentarer
Postat av: hanna

ja, en öppen brasa, ett par glas rödvin, basker och vattenfärger så kan man tro man är i Frankrike, typ Korsika - där är det varmt :)

2007-11-09 @ 19:28:09
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: puffin

Underbart!!!!

2007-11-09 @ 19:30:51
Postat av: Lillstrumpa

Ta med snon hit!!!
Jag vill ha!
Har ar det varldens storm och sporegn, husvagnen gungar!!!
Och ni vill komma hit?? Ja, ni ar ju som ni ar!

2007-11-09 @ 19:52:27
Postat av: puffin

Lillstrumpa.....
Har du verkligen läst bloggen????
Vill men vill inte pga av vädret

2007-11-09 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0