Sjukskriven igen!!

Har känt mej lite ruggig den sista tiden. Var ut och småjoggade igår, kändes inte bra alls. Vaknade i morse med en hals som värkte, när jag snöt mej kom det ut gula pingisbollar...ringde vårdcentralen, först var jag tvungen att komma till sköterskorna kl 11.15, sen fick jag en läkartid 13.30. Min läkare var på kurs. Men jag träffade en jätte gullig läkare Peter Cepcek. Halsfluss, bihåleinflammation, öron värk. Jag smittar som en liten gud, så man får hålla sej hemma nu.
Det roligaste av allt......Medicinen är slut!!!!! Jag är ju allergisk mot nästan all pencillin, så det jag ska ha är ju nåt special,,,trött blir man. Ibästa fall kommer det på lördag.
Så nu sitter jag här och tycker synd om mej själv......vi som ska till Skottland på måndag!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill inte bli sjuk !!!! Medicin först på lördag ? Har dom ingen nån stans här omkrign ? Konstigt ! men krya på dig

2007-11-15 @ 17:38:55
Postat av: puffin

Dom kolla i Sura, köping och västerås, den finns inte.
men det löser sej...tänker inte smitta ner dej.

2007-11-15 @ 18:02:47
Postat av: hanna

jag vill inte bli sjuk! men förresten, eftersom dina sjukdomar är psykiska så lär du ju inte smitta och inte behöva nån medicin ju...
*krya på*

2007-11-16 @ 12:46:19
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: puffin

Visst är jag duktig som kan framkalla vilka sjukdomar jag vill....

2007-11-16 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0